Morgontankar och morgonkiss

 
 
 
 
 

Så sitter man här igen. Klockan har äntligen passerat halv sju och jag har varit sedan innan 04.00 .. Igen.
Finns ju bra saker med att vara vaken mitt i natten med och det är att det faktiskt är den tiden på dygnet jag faktiskt får gjort något.
Just nu ligger karln och sover så det har varit extremt tysta aktiviteter men med radion på låg volym så har jag fått skrivit en text till en vän, läst lite bloggar, snart druckit en kanna kaffe och sökt några jobb. 

 

Förhoppningarna är väl kanske inte så höga men jag antar att dom är högre än om jag inte hade sökt några jobb alls.

 

Såatte … jag får väl hålla tummarna. 

 

Det negativa med att vara uppe mitt i natten är: What the f*ck to do resten av dagen?
Jag vill ju egentligen inte göra något alls samtidigt som jag börjar hata den här soffan så att den förmodligen självantänder bara jag tittar på den.
Och jaaa, jag vet allt det där om hur nyttigt det är att komma ut och röra på sig och allt det där …
Jag har bara ingen lust. Får inte tummen ur. Kalla det vad ni vill.
Jag vill bara inte. Tror jag.

 

Tänker i alla fall väcka karln snart… Så han kan få roa mig lite innan han måste åka till jobbet.
Note to self: När du blir rik, så köp för helvete en ny säng… Som är större än 1.10 cm ...Det Funkar verkligen inte! 

 

So...Jag är kissenödig… Vi avslutar väl här.

 

Godmorgon på Er!

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ienskog.blogg.se

Ord om glatt och grått. Om livet. Om tankar. Om sådant som betyder något... och sådant som inte betyder någonting alls!

RSS 2.0